[Pardus-kullanicilari] kimya programı arıyorum

Levent güzel leguzel at gmail.com
2 Þub 2007 Cum 09:25:44 EET

Teþekkürler. 3D derken Basitçe molekülleri üç boyutlu olarak çizip
projeksiyonla öðrencilere molekülün uzaaydaki þeklini göstermek
istiyorum. Bilimsel amaçlarla deðilde daha çok gösteri amaçlý.
Molekülleri Lise Kimya kitaplarýnda olduðu gibi açýk olarak
yazabileceðim (öðrenciler için soru ve çalýþma notlarý
hazýrlayabileceðim) bir program hepsi bu. Yardýmlarýnýz için
teþekkürler. Verdiðiniz linklerden mutlaka bir sonuca ulaþacaðýma
inanýyorum. Programlarýn pc için olmasý çok önemli deðil wine ile
linux üzerinde de çalýþtýrabilirim.
--
Levent GÜZEL