[Pardus-kullanicilari] kimya programı arıyorum

okan ESENTURK oesenturk at yahoo.com
2 Þub 2007 Cum 23:23:04 EET

O zaman su iki programa bir bakin isterseniz.Ikiside ucretsiz. ChemSketch(ACD/Labs)da cizim kolay ama goruntu pek iyi degil...Moleculleri iceren text dosyalari yaratip ofis proglamlari ile etkilestirmek daha kolay.
ChemCraft'ta ise goruntu daha guzel ama daha cok program ciktilarina bakmak icin o yuzden cizim biraz daha zor. Coordinatlari biliyorsaniz elle girmenize izin veriyor (yada copy-paste). Birincide cizip ikincide acip istediginiz uc boyutlu resmi elde edince resim halinde sakliyabilirsiniz.
Kolay gelsin.
Okan

Levent güzel <leguzel at gmail.com> wrote: Teþekkürler. 3D derken Basitçe molekülleri üç boyutlu olarak çizip
projeksiyonla öðrencilere molekülün uzaaydaki þeklini göstermek
istiyorum. Bilimsel amaçlarla deðilde daha çok gösteri amaçlý.
Molekülleri Lise Kimya kitaplarýnda olduðu gibi açýk olarak
yazabileceðim (öðrenciler için soru ve çalýþma notlarý
hazýrlayabileceðim) bir program hepsi bu. Yardýmlarýnýz için
teþekkürler. Verdiðiniz linklerden mutlaka bir sonuca ulaþacaðýma
inanýyorum. Programlarýn pc için olmasý çok önemli deðil wine ile
linux üzerinde de çalýþtýrabilirim.
--
Levent GÜZEL