[Pardus-kullanicilari] pardus giriş şifresi

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
31 Ara 2007 Pzt 11:04:20 EET

31.12.2007 tarihinde kerim acar <drkerim at gmail.com> yazmış:

> pardus kullanıcıları yaklaşık 1senedir pardus kullanmaktayım.bir çok
> sorunu çözmeyi öğrendim ama yeni sorunumu çözemedim yardımcı olursanız
> sevinirim.pardus kullanırken 4-5 kez arka arkaya elektrik kesildi.ve sabah
> bilgisayarı açtığımda kullanıcı ismim ve şifremi girdiğimde kabul
> etmedi.2.kullanıcı hesabımla girdiğimde girdim ve problem yaşamadım.amaesas kullanıcı hesabıma nasıl girebilerim,şifremi nasıl değiştiririm çünkü
> bütün belgelerim esas hesabımda.2.hesabımdan ilk hesabımı görüyorum ama
> şifreli olduğundan ulaşamıyorum.eskisi gibi bilgisayarımı esas hesabımla
> [...]

eğer ikinci kullanıcınız wheel grubundaysa, tasma'daki kullanıcı
yöneticisinden veya alt+F2 tuşlayıp user-manager yazın gelen pencereden
şifreyi değiştirebilirsiniz.

diğer bir yol ctrl+alt+F1 tuşlayın, siyah ekranda kullanıcı adına root,
parolaya da root
parolası girin. ardından passwd kullanıcı_adı komutuyla parolanızı
değiştirin.
"kullanıcı_adı" kısmına parolasını değiştirmek istediğiniz kullanıcı adını
yazın (kerim gibi...)

kolay gelsin...