[Pardus-kullanicilari] pardus giriş şifresi

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
31 Ara 2007 Pzt 11:05:55 EET

Merhaba,

Pardus->Programlar->Sistem->Daha Fazla Uygulama->Dosya Yöneticisi - Yetkili
Kullanıcı'yı seçip root parolanızı girerseniz, /home/birincikullanıcı dizini
altında dosyalarınıza ulaşabilir, bunları /home/ikincikullanıcı dizini
altına yedekleyebilirsiniz.

Parolanızı da sanırım
passwd birincikullanici deyip sorunca yeni parolayı girerek
oluşturabilirsiniz...

Eski hesabı nasıl kurtarırsınız bir fikrim yok maalesef. Ne tür hasarlar
oluştuğuna bağlı. Ama dosyaları yedekledikten sonra yeni bir hesap oluşturup
onunla devam etmek en temiz çözüm.
Ama kullanıcı dosyalarınızın bulunduğu . ile başlayan gizli dizinleri de
unutmayın. Yoksa bütün ayarlarınız göçer.

31.12.2007 tarihinde kerim acar <drkerim at gmail.com> yazmış: