[Pardus-kullanicilari] pardus giriş şifresi

kerim acar drkerim at gmail.com
31 Ara 2007 Pzt 10:52:22 EET

pardus kullanıcıları yaklaşık 1senedir pardus kullanmaktayım.bir çok sorunu
çözmeyi öğrendim ama yeni sorunumu çözemedim yardımcı olursanız
sevinirim.pardus kullanırken 4-5 kez arka arkaya elektrik kesildi.ve sabah
bilgisayarı açtığımda kullanıcı ismim ve şifremi girdiğimde kabul
etmedi.2.kullanıcı hesabımla girdiğimde girdim ve problem yaşamadım.ama esas
kullanıcı hesabıma nasıl girebilerim,şifremi nasıl değiştiririm çünkü bütün
belgelerim esas hesabımda.2.hesabımdan ilk hesabımı görüyorum ama şifreli
olduğundan ulaşamıyorum.eskisi gibi bilgisayarımı esas hesabımla nasıl
açabilirim,şifremi nasıl değiştirebilirim.
şimdiden teşekkürler.

                                                                       kerim