[Pardus-kullanicilari] Ynt: HP Scanjet 3900 Serisi İçin Yeni Sürücü

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
24 Ara 2007 Pzt 17:52:55 EET

> YANIT: Onur bey geç kaldınız, Doruk bey bir adres verdi, çoktan
> ekledim. :) Depo güncellendi, baktım bu sefer de xsane paketi
> kaybolmuş. Pisi depo adresleri değiştiği için şimdi de ona
> ulaşamıyorum. Ancak sorun değil. Makinenin diski biraz kısıtlı olduğu
> için zaten depolarla çok işim olmuyor. Bana sadece yukarıdaki
> sane-backends gibi xsane paketinin adresini verebilirseniz sevinirim.

 Şu anda test deposunda olduğunuz için kararlılığını ispat etmemiş
paketleri kullanma olasılığınız var. Tekrar kararlı depoya dönmenizi
tavsiye ederim. Xsane in olmamasının sebebi de paketin contrib
deposunda olması. Bence paket yöneticisinden bütün depoları kaldırıp
önce kararlı depoyu [1] sonra da katkı deposunu [2] eklerseniz herşey
normale dönecektir.

> Önceki mesajımda da yazmıştım ama görmemiş olabilirsiniz; sürücü
> aslanlar gibi çalışıyor. Ellerinize sağlık.

 Güle güle kullanın :)

[1] http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2007/pisi-index.xml.bz2
[2] http://paketler.pardus.org.tr/contrib-2007/pisi-index.xml.bz2