[Pardus-kullanicilari] Ynt: HP Scanjet 3900 Serisi İçin Yeni Sürücü

hadildonmez hadildonmez at mynet.com
24 Ara 2007 Pzt 14:01:08 EET

Date: Mon, 24 Dec 2007 01:04:59 +0200
From: Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] Ynt: HP Scanjet 3900 Serisi İçin
        Yeni Sürücü
To: <pardus-kullanicilari at pardus.org.tr>

> YANIT: Onur bey test deposunu eklemek isterken galiba bir yanlışlık
> yaptım. Mesajınızdan sonra
> denemeyi evdeki emektar P-3 ile yaparak sonucunu size bildirmek
> istemiştim. Liste arşivinden
> arayarak test deposunun adresine ulaştım. Ancak adres satırında
2007.2
> yazıyordu. Gördüğüm halde işleme devam ettim. Sanıyorum Selahattin
> Duman'ın söylediği gibi ben de "Algılamada Seçici" oldum artık.

 O depo kararlı 2007.2 çıkana kadar test deposu idi, artık o adres
kararlı depoyu gösteriyor, yani siz yanlış bir şey yapmadınız sadece
o bilginin süresi dolmuş :)

> Depolar güncellendi, baktım "sane-backends" paketi depoların
> hiçbirinde yok.  :) Rica etsem, başka bir yanlışlığa meydan
> vermemek için doğru deponun adresini bildirebilir misiniz?

 Bütün depoyu eklemenize gerek yok. Sadece ilgili sanebackends paketini
kurmanız yeterli olacaktır, hatta sadece bu paketi kurmanız daha iyi
olur.

 http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2007-test/sane-backends-1.0.18-9-11.pisi

 adresindeki paketi ister üzerine tıklayarak ister "pisi it dosya"
şeklinde kurabilirsiniz.

--
 Onur Küçük

YANIT: Onur bey geç kaldınız, Doruk bey bir adres verdi, çoktan ekledim.
:) Depo güncellendi, baktım bu sefer de xsane paketi kaybolmuş. Pisi depo
adresleri değiştiği için şimdi de ona ulaşamıyorum. Ancak sorun değil.
Makinenin diski biraz kısıtlı olduğu için zaten depolarla çok işim
olmuyor. Bana sadece yukarıdaki sane-backends gibi xsane paketinin
adresini verebilirseniz sevinirim.

Önceki mesajımda da yazmıştım ama görmemiş olabilirsiniz; sürücü aslanlar
gibi çalışıyor. Ellerinize sağlık.

Saygılarımla.

H.Adil Dönmez

12 aylık emlak paket satın al,