[Pardus-kullanicilari] RegCM3 programý sorunu

Serdar Göncü sgoncu at anadolu.edu.tr
24 Ara 2007 Pzt 17:14:51 EET

RegCM3 diye bir program kullanmam gerekli. Ama Linux bilgim çok zayıf olduğu için programı kurmak ve öğrenme ksımında bayağı bir zorlanıyorum. Programı kurdum ve ilgili sitesindeki tutorial uzerinden ogrenmeye calisiyorum. Programın bazı on islemleri var ve onlarla ilgili bir yerde takıldım aşağıdaki gibi bir şeyler yaptım. Bilgilendirebilirseniz sevinirim.

Not: RegCM3 kullanıcısı olan varsa Pls help :-)

Serdar GONCU

terrain.x dosya içeriği

#!/bin/csh -f

make clean

make

./terrain

/bin/rm -f terrain*.o terrain

Bunu ./terrain.x komutu ile çalıştırınca,

bash: ./terrain.x: /bin/csh: bad interpreter: Böyle bir dosya ya da dizin yok

ÅŸeklinde yanıt verdi. Bende pardusun kabuğu olan bash i kullanmak için terrain.x dosyasındaki #!/bin/csh -f satırını #!/bin/bash -f yapayım dedim ve çalıştırdım. csh yi bash yapınca,

pardus Terrain # ./terrain.x

make: *** Hedef `clean' i derlemek için  hiçbir kural yok. Durdu.

make: *** Hedefler belirtilmediğinden make dosyası yok. Durdu.

./terrain.x: line 4: ./terrain: Böyle bir dosya ya da dizin yok

şeklinde yanıt verdi.

Serdar GÖNCÜ