[Pardus-kullanicilari] CorelDraw Photoshop Masaüstü Yayıncılık Programları ve Emulatör

Sinan İŞLER yok2504 at gmail.com
22 Ara 2007 Cmt 02:06:24 EET

CorelDraw Photoshop Masaüstü Yayıncılık Programları ve Emulatör

Herkese merhabalar, ben grafik tasarımcıyım ve pardus kullanmak istiyorum.
Bundan 1 sene önce daha yeni yeni pardus duyulurken canlı cd'sini denemiştim
ve gayette memnun kaldım, fakat mecburen photoshop, coreldraw gibi
programlara bağımlı olduğumdan tekrar windows a geçtim, mecbur kelimesini
kullanıyorum çünkü; alternatif yazılımlar olsada  yeteri kadar
geliştirilemediler hala (ör; gimp)

Bu yüzdendirki pardus ortamında photoshop, coreldraw, 3dsmax, illustrator
gibi programlarımı kullanmak istiyorum. Pisi paketinde wine diye bir yazılım
geliştirilmiş windows yazılımların kullanılabilmesi için fakat bazı sorunlar
yaşanıyormuş, internette ve e-posta geçmişlerinizde bulduğum yegane bilgiler
neredeyse bir hiç. E-posta (pisi başlıklı) listelerinde photoshop kelimesi
en son Thu Nov 10 23:39:54 2005 tairihinde yer alıyor, pek üstüne düşülmemiş
sanırsam. internette de tatmin edici bilgi bulamadım. Fakat buna rağmen hala
pardus kullanmak istiyorum.
Kısaca soracak olursam; Photoshop ve coreldraw gibi masaüstü
yayıncılık-tasarım yazılımlarını son sürümleriyle pardus üzerinde
sorunsuz kullanmak
nasıl mümkün ?
Sözlerimi kısa kesiyorum, fakat şunu da belirteyim bu konu üzerine düşülmesi
ve önem verilmesi gereken bir konudur, işinde uzman kullanıcılar yazılımları
ile birlikte pardus ortamına taşınabilmeleri mümkün kılınırsa pardus
kullanımı artacaktır, benim gibi bir çok insan bu yüzden pardus
kullanamıyor.