[Pardus-kullanicilari] Pardus Vikipedi kullanın , katkı sağlayın

Ahmet AYGÜN ahmet at pardusman.org
22 Ara 2007 Cmt 13:33:55 EET

Merhaba

Saturday 22 December 2007 Tarihinde 13:09:07 yazmıştı:
> Bütün Pardus kullananlar aynı zamanda Pardus'un katkı sağlayanıdır. Ya
> bir arkadaşına Pardus'u tanıtmıştır ya başkasının sorununa çözüm
> bulmuştur ya sorunları raporlamıştır. Bunu ortak bir payda da
> birleştirmeye ne dersiniz. Zaten burada gördüğümüz çoğu sorun birbirinin
> aynısı. Böyle olunca Pardus Vikipedi'de bu sorunları dile getirerek daha
> önceden çözdüğümüz sorun hakkında arkadaşlarımızın sorduğu sorularda
> doğrudan yönlendirebileceğimiz bir mecra olur düşüncesindeyim.
>
> Bu nedenle hepinizi *Pardus Viki'ye *katkı yapmaya davet ediyorum. Bunun
> [...]

Bu güzel çağrınız ve PardusWiki'yi tekrar hatırlattığınız için teşekkür
ederim.

Fakat küçük bir ricam olacak; lütfen 'Pardus Vikipedi', 'Pardus Viki' olarak
değil de PardusWiki olarak analım. Bildiğiniz üzere viki diye bir şey yoktur.

Sevgiler
--
Ahmet AYGÜN - ahmet~pardusman.org