[Pardus-kullanicilari] CorelDraw Photoshop Masaüstü Yayıncılık Programları ve Emulatör

Levent SARI windforceenergy at gmail.com
22 Ara 2007 Cmt 04:35:41 EET

Sevgili üstadım iyi akşamlar,
Konuyla ilgili olarak hemen şunu belirtmeliyim ki, bir zamanlar bende
"photoshop" ve "flash8" yüzünden "Microsoft" a bağımlı kalmak
zorundaydım . Ancak bu durum "Caracal  Caracal" dan sonra değişti. Çünkü
gördüm ki "Pardus" ta bu konuya gereken önem gerçekten verilmiş durumda
. Makinanızın durumunu bilemiyorum ancak "wine" dan başka diğer bir
alternatif olarak "Pardus" içerisinde oluşturacağınız  sanal bir işletim
sistemi ile (örneğin 2000 Professional, XP) bu soruna çözüm
bulabilirsiniz. Ama ben şuan "Pardus Lynx lynx" kullnmaktayım ve "Wine"
üzerinden de gayet  rahat bir şekilde "Photoshop CS" ve "Flash8" i
kullanabilmekteyim. yaşadığınız sorun/sorunlarla ilgili olarak sanırım
siz  "Wine"  ı kurduktan sonra  gerekli yapılandırmaları yapabilmiş
değilsiniz. Bu konuyla ilgili olarak bize sorunla ilgili daha detaylı
bilgi verirseniz çok memnun oluruz. Örneğin konuyla ilgili aldığınız
hata mesajını/mesajlarını yollaya bilirsinz. Kolay gelsin.