[Pardus-kullanicilari] Pardus ve Airties 205 ?

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
19 Ara 2007 Çar 10:33:20 EET

19.12.2007 tarihinde Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga at gmail.com> yazmış:

> Selamlar,
> Airties-205 kablosuz modem kullanarak Pardus ile net'e bağlanabilen var
> mı?

Airties RT-210 kullanıyorum, 2 yıldır sorun yok :)

Akşam çok uğraştım ancak Pardus'da görebilmeme rağmen interneti
> kullanamadım? Şifre ile ilgili bir sıkıntı da yok, eminim! Ancak kablo
> ile sorun yok ama kablosuz bağlanmıyor. Saçma sapan IP alıyor ama net'e
> bağlanamıyorum. Modemin yönetim sayfasındaki kablosuz bağlantıları
> göster kısmındada bir bağlantı görünmüyor?!!! O zaman Pardus bu garip
> IP'yi nereden alıyor???

bir ara o ip özellik olarak alınıyordu, şimdi alınmıyor galiba.
modeminizde "mac filtreleme" var mı? bundan emin olun. modem
arayüzünde>kablosuz >erişim kontrolü
kısmında.

diğer ihtimal aynı anda birden fazla profil aktiftir. mesela bir kablolu
profil, bir kablosuz profil. ağ yöneticisinde
sadece bir tanesi aktif olsun.

ağ yöneticisinde "isim sunucusu ayarları" kısmına modeme ulaştığınız ip
adresini (192.168.2.1 ???) ekleyin.

yine olmuyorsa /usr/sbin/iwconfig ve /usr/sbin/ifconfig komutları ne diyor
bakalım?