[Pardus-kullanicilari] Pardus ve Airties 205 ?

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
19 Ara 2007 Çar 09:40:25 EET

Selamlar,
Airties-205 kablosuz modem kullanarak Pardus ile net'e bağlanabilen var mı?

Akşam çok uğraştım ancak Pardus'da görebilmeme rağmen interneti
kullanamadım? Şifre ile ilgili bir sıkıntı da yok, eminim! Ancak kablo
ile sorun yok ama kablosuz bağlanmıyor. Saçma sapan IP alıyor ama net'e
bağlanamıyorum. Modemin yönetim sayfasındaki kablosuz bağlantıları
göster kısmındada bir bağlantı görünmüyor?!!! O zaman Pardus bu garip
IP'yi nereden alıyor???

--
Saygılarımla,
Mucip:)