[Pardus-kullanicilari] Pardus ve Airties 205 ?

Mucibirahman ÝLBUÐA mucip.ilbuga at gmail.com
19 Ara 2007 Çar 11:57:59 EET

Selamlar,
İlginize teşekkürler...
Bende onu tahmin ettim ancak tüm bölümlerdeki MAC filtrelem tiklerini
kaldırdım. Yani devre dışı.

İşin garip tarafı Pardus'dan Airties'i benim verdiğim isimle görüyorum.
Şifreli bağlantı olduğunu da görebiliyorum. Seçip WEP Ascii olarak
ÅŸifreyi girdiÄŸimde uzun bekliyor ve garip bir IP getiriyor. Modemin
IP'si hala 192.168.2.1. Değiştirmedim. Ama teoride aynı blokta bir IP
vermesi gerekmez mi?

Kablosuz bağlantıda Statik IP vermeyi denedim 192.168.2.5 gibi birşey
verdim ama bana mısın demedi? Yine bildiği IP'yi aldı...

Tek kaygım Pardus'da sorun veriyor olması ki bu sizin mesajınızla
imkansız hale geliyor ama bugün bir de windoz dizüstü ile deneyeceğim.
Bakalım ne olacak? Yine olmaz ise ekran çıktılarını gönderirim...

--
İlginize teşekkürler,
Mucip:)

Selim Tavşan yazmış: