[Pardus-kullanicilari] DVD'ye iso yazdýrabilme Sorunu

besim durgun bpardusd at gmail.com
16 Ara 2007 Paz 10:49:36 EET

16.12.2007 tarihinde Fatih KOCATÜRK <gaymagazin at gmail.com> yazmış:

> Merhaba ArkadaÅŸlar;
> Yakın bir süredir Pardus kullanıyorum, bunun yanında başka linux
> dağıtımları için .iso dosyaları indirdim ama, dvd ye yazmam gerekenler var
> oysa K3b Programı sadece cd ye iso yazabildiğiyle ilgili lütfen boş CD-RW
> koyun diyor, bu konuyla ilgili bilgisi olan var mı? DVD'ye .iso yazdırmak
> için ne yapmalıyım.
>
> Kolay Gelsin
>
> --
>
> Fatih KOCATÃœRK

Öncelikle indirdiğiniz dosya dvd iso biçeminde. Bu olmaz ise k3b doğrudan cd
iso olarak tanıyabilir ve cd ister. Bazen cd'ler overburn desteği
isteyebilir: Örneğin 830mb'lik bir iso'yu 800'lük cd'ye yazdırabilirsiniz,
ama bu desteği k3b de açmanız gerekir.: ayarlar/gelişmiş/derin yazdırma
seçeneği işaretli olsun
Sonuç olak biraz daha bilgi verirseniz belki daha yardımcı olabiliriz.
Saygılar.

--
Besim
Öğrenen Pardus'çu