[Pardus-kullanicilari] DVD'ye iso yazdırabilme Sorunu

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
16 Ara 2007 Paz 10:08:53 EET

Arkadaşım
K3b ile iso DVD sini de iso CD si yazdırdığın gibi yazdırırsınız.DVD nizi
DVD wrighter e takınız  akabinde yazdıracağınız iso DVD dosyasına tıklayın
K3b de çıkan  Md5sum değerini indirdiğiniz iso DVD programının (dosyasının)
Md5sum değeri ile karşılaştırın eğer doğruysa yazdırma hızını seçin genelde
16x en hatasız kayıt oluyor Başlat ı tıkladığınızda işlem başlar.Kolaygelsin
16.12.2007 tarihinde Fatih KOCATÜRK <gaymagazin at gmail.com> yazmış: