[Pardus-kullanicilari] sun-jre 1.6.0 ve openoffice

enes yıldız mavikalemler at gmail.com
14 Ara 2007 Cum 16:49:49 EET

Aldığım hatanın çıktısı:

      4854:	 impossible error - can't find 'libFLAC.so.7'
      4854:	 impossible error - can't find 'libicudata.so.36'
      4854:	 impossible error - can't find 'libicudata.so.36'
      4854:	 impossible error - can't find 'libxml2.so.2'
      4854:	 impossible error - can't find 'libFLAC.so.7'
      4854:	 impossible error - can't find 'libicudata.so.36'
      4854:	 impossible error - can't find 'libicudata.so.36'
      4854:	 impossible error - can't find 'libxml2.so.2'
no suitable windowing system found, exiting.

yeni java paketini kaldırıp eskisini yeniden yüklemek istedim ama 1gb
civarında bağımlılığı da kaldırıyor o zaman. işin garibi, paket konsolda
1.6.0 olarak görünürken grafik arayüzde 1.5.3 olarak görünüyor hala.

bu durumda yeniden derlenmesi gereken java mı, openoffice mi anlamadım,
sorunu nasıl çözebilirim?