[Pardus-kullanicilari] Limewire, Apollon ve oyunlar

Hürşad Cengiz hipercan at hotmail.com
9 Ara 2007 Paz 19:24:00 EET

iyi günler 2 tane sorunum var
1- Limewire ve  Apollon kurdum, Apollon bir türlü bağlanamadı (4 saat kadar), Limewire da hiçbir şeyi bumuyor neden ?
2-Daha öncede denemiştim pardus resmi deposundan birkaç oyun kurdum ama açınca oturum kapanıyor. Güncelleme sonrası çalışır umuduyla bugün Western Quake ve Tremulous kurdum gene aynı sorun oldu.
              Ayrıca Wine ilede bikaç küçük Windovs oyunu kurdum onlarada kitlendi ve fişi çekmek zorunda kaldım ben pardusta oyun oynayamayacak mıyım?
              5 aydır Pardus kullanıyorum, herkese reklam yapıyorum ve windovsu silmek istiyorum ama bigisayardan anlamadığım için Pardusun en ufak bir sorunuda tıkanıyorum
                Acaba Pardus kullanmal için biraz daha mı beklemeliyim? yoksa sık sık sizleri rahatsızmı etmeliyim???

Hürşad