[Pardus-kullanicilari] sun-jre 1.6.0 ve openoffice

enes yıldız mavikalemler at gmail.com
9 Ara 2007 Paz 16:37:09 EET

Truecrypt kurmak istedim, ancak sourceforge.net te bulduğum grafik arayüzü
java 1.6.0 istedi ( sun-jre 1.6.0.. ). devel depodan bulup kurdum. Truecrypt
sağlam bir şekilde çalışıyor hem de grafik arayüzle. Ancak openoffice
çalışmıyor artık. bağımlılık olarak java istediği için olabilir diye
düşündüm. windowsta sun-jre 1.6.0 ile sorunsuz olara çalışıyor openoffice,
pardusta çalışmamasının nedeni nedir? açılmıyor bile sadece açılış ekranı
görünüyor, sonra bilgisayar donacak kadar yavaşlıyor..

konsol çıktısını kopyalamak istedim ama bilgisayar tamamen donduğu için
ancak reset atıp eski haline getirebiliyorum. lib flac ve libxml yok gibi
hatalar veriyor. ancak bu paketler yüklü