[Pardus-kullanicilari] kablosuz bağlantı sorunu

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
11 Ara 2007 Sal 10:23:59 EET

 Merhaba,

> Modemde daha önce wpa şifrelemesi kullanılıyordu. Şimdi kaldırmışlar.
> Zira ubuntu ve fedora 'da herhangi bir şifre girmeksizin bağlandı.
> Pardus'ta daha önceden kablosuz bağlantı yapılandırmasında wpa
> şifresini girmiştim. Bundan olabilir diye düşünüyorum. (Bu değişikliği
> network-manager otomatik olarak algılayabilir mi ?).

 Bunu otomatik olarak ayarlaması doğru olmaz gibi geldi bana. Otomatik
tanınırsa başka birileri sizin modeminizi kurcalayıp ayarlarını
değiştirdiğinde (daha güvensiz hale getirdiğinde) bunu fark etmemenize sebep
olabilir. Ayrıca aynı ESSID ile yayın yapan başka bir modemle / kablosuz
aygıtla sizin bağlantınızı izlemek için çeşitli tatsız ortamlar
oluşturabilir.

 Yine de isterseniz bunu iyileştirme isteği olarak (diğer dağıtımlarda sorun
yaşamadığınızı belirterek) hata takip sisteminde network-manager a girin,
orada tartışalım ve geliştiricisi son kararı versin :)