[Pardus-kullanicilari] yeni alacağım bilgisayar

ok4nunal at yahoo.com.tr ok4nunal at yahoo.com.tr
24 Ağu 2007 Cum 15:52:06 EEST

Kesinlikle doğru yoldasın kullanmayacağın yada kullanamayacağın bir
bilgisayar için para ödemenin hiç bir anlamı yok. Ben de elektronik
alırken mutlaka Pardus (Linux) ile uyumlu olmasını istiyorum. Yalnız her
defasında mutlaka bir pürüz  çıkıyor.  Örneğin en son aldığım cep
telefonunda Linux yüklenmişti. Herhalde Pardus'la çalışmakta uyumsuzluk
göstermez diye aldım. Ancak yanılmıştım. Pardus ile bağlantı bile
kuramadık.