[Pardus-kullanicilari] yeni alacağım bilgisayar

TalgaNlı Çakrak BuşguT talganlicakrakbusgut at gmail.com
24 Ağu 2007 Cum 00:59:58 EEST

Merhaba,
Biliyorum, aslında böyle birşey sormak abes kaçacak.

Fakat bu kadar para yatırıp, yeni alacağım bu ayarda bir bilgisayarda sadece
Pardus kurmayı düşündüğüm içindir ki; Pardus'un donanımlarımı tanımaması
gibi bir sorun yaşamak istemiyorum. Alacağım donanımları özellikle Pardus
tarafından desteklenenlerden seçeceğim.
Bu yüzden başta araştırmaya karar verdim. Amacım hava atmak, nispet yapmak
falan değil, sadece bu kadar para verip de donanımın çalışmaması (bu yüzden
özellik yazdım) can yakar...
Aslında istediğim, yani sorun çıkartabilecek olanlar ekran kartı ve ses
kartı. Ekran kartı değişebilir kolay da, Ses kartı onboard. Canım PCI
portlarım...
Alacağım sistem (gerisini tahmin edersiniz) şöyle olacak;

Anakart        :
http://www.thgtr.com/motherboard/20070620/p35-ddr3_anakart_incelemesi-02.html
İşlemci         : İntel Q6600 Quad Core 2.4 GHz 8 Mb Cache 1066 Fsb 65 nm
Ram            : 1 Gb Kingston 1333 MHz
Ekran Kartı   : ASUS EN8500GT SILENTHTD 512MB DDR2 PCI EXP. (işim grafik
değil ve oyun oynamayacağım için fazla iyi bir kart seçmedim)

*Ses* had (Azalia) Denetleyici Arayüzü ADI AD1988B 8 + 2 Kanal Kodek
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...

TalgaNlı Çakrak BuşguT