[Pardus-kullanicilari] asus f3s dizüstü ethernetler tanınmadı

ahmed yasar yasar.tuncez at gmail.com
24 Ağu 2007 Cum 01:35:32 EEST

Merhaba,

Yeni aldığım Asus f3s dizüstü bilgisayara Pardus caracal caracal
kurdum. Ancak maalesef ne kablolu ne de kablosuz ethernet kartını
tanımadı. Kablolu ethernet kartını tanımadığı için ndiswrapper v.s
deneyemiyorum.
lspci komutunun çıktısında;

02:00.0 Ethernet controller: Attansic Technology Corp. L1 Gigabit
Ethernet Adapter (rev b0)
03:00.0 Network controller: Intel Corporation PRO/Wireless 4965 AG or
AGN Network Connection (rev 61)

şeklinde görünüyor. Ancak network-manager'da Ethernet ağları ve
Kablosuz ağlar kısmında Uygun bir aygıt bulunamadı yazıyor. Almadan
önce google araştırmamda Gento ile sorunsuz olduğunu görmüştüm.

Teşekkürler.

--
yaşasın linux