[Pardus-kullanicilari] asus f3s dizüstü ethernetler tanınmadı

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
24 Ağu 2007 Cum 11:32:22 EEST

Selam Ahmed Bey,

Bu kartin acik kaynak kodlu surucusu var, ancak 2.6.21 kernel'de dahil
edilmis durumda. Yine de Pardus'un 2.6.18 kernel'inde derlenebilecegini
dusunuyorum.

Sourceforge'un http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=184921
adresli sitesinden surucuyu indirip, derleyebilirsiniz. Pek tabii
kernel-source paketi vs. yuklu olmali.

Burada once 2.0.7 paketlerini deneyin, eger calismazsa 2.0.6 deneyin,
calisacaktir diye umuyorum.

Derledikten sonra, modulun /lib/modules altindaki kernel versiyonun icinde
bir yerlerde olmasi (yoksa kopyalayin olusan .ko dosyasini) ve depmod -a
komutunun calistirilmasi (root) olarak gerekir.

Sorun olursa yardimci olmaya calisirim,

Kolay gelsin,

Emre