[Pardus-kullanicilari] Tarayıcıda Açtığım Video'lardan Ses Alamıyorum

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
17 Ağu 2007 Cum 20:44:22 EEST

17.08.2007 tarihinde cem sonmez <cemosonmez at gmail.com> yazmış:

> O dosyaları sildim ama sorun gene devam ediyor. Grafik ekranı tekrar
> actıgım zaman :
>
> Sound server informational message:
> Error while initializing the sound driver:
> device: default can't be opened for playback (No such device)
> The sound server will continue, using the null output device.
>
> şeklinde bir uyarı mesajı verdi. Başka cozum oneriniz var mıdır acaba. İyi
> çalışmalar.

servis yöneticisinden "alsa-utils" servisinin çalıştığına emin olun,
ardından konsoldan root olarak
"alsaconf" komutunu verin, "alsamixer" komutuyla da özellikle giriş ve çıkış
kısımlarında "line"
karıştırıcısının durumunu gözden geçirin. isterseniz konsoldan bir de
"update-modules" komutunu
vererek modullerinizi güncelleyebilirsiniz...

not: webcam takılıysa sorun başka olabilir...