[Pardus-kullanicilari] Tarayýcýda Açtýðým Video'lardan Ses Alamýyorum

cem sonmez cemosonmez at gmail.com
17 Aðu 2007 Cum 21:27:02 EEST

17.08.2007 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazmış:

> 17.08.2007 tarihinde cem sonmez <cemosonmez at gmail.com> yazmış:

> servis yöneticisinden "alsa-utils" servisinin çalıştığına emin olun,

alsa-utils sevisi çalısıyor.

ardından konsoldan root olarak "alsaconf" komutunu verin,

bu adımları da yaptım

"alsamixer" komutuyla da özellikle giriş ve çıkış kısımlarında "line"
> karıştırıcısının durumunu gözden geçirin.

"alsamixer: function snd_ctl_open failed for default: No such device" (Sorun
burada olmalı) mesajı verdi sadece.

> isterseniz konsoldan bir de "update-modules" komutunu vererek
> modullerinizi güncelleyebilirsiniz...

Modulleri de guncelledim

not: webcam takılıysa sorun başka olabilir...

*** webcam takılı durumdaydı bu sorun yasanrırken cıkardım sorun hala devam
ediyor ***