[Pardus-kullanicilari] Tarayıcıda Açtığım Video'lardan Ses Alamıyorum

cem sonmez cemosonmez at gmail.com
17 Ağu 2007 Cum 20:07:23 EEST

O dosyaları sildim ama sorun gene devam ediyor. Grafik ekranı tekrar actıgım
zaman :

Sound server informational message:
Error while initializing the sound driver:
device: default can't be opened for playback (No such device)
The sound server will continue, using the null output device.

şeklinde bir uyarı mesajı verdi. Başka cozum oneriniz var mıdır acaba. İyi
çalışmalar.

17.08.2007 tarihinde Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr> yazmış: