[Pardus-kullanicilari] Linux'u neden MEB ve YÖK kullanmiyor?

N C yaneroz at hotmail.com
14 Ağu 2007 Sal 13:21:38 EEST

ekleme,
şu anda okulumda öğretmenler odası dahil bilgisayar sınıfına pardus 2007.2
kurdum. çok memnunum. müdürde memnun lisans korkusu yok.
veli ve öğrenciler ne tepki gösterecekler şimdiden kestirmek zor.
ama ben kendi evlerine de pardus kurmak isteyeceklerine eminim. bu yönde de
gayret göstermek gerkiyor.