[Pardus-kullanicilari] Linux'u neden MEB ve YÖK kullanmiyor?

nihat köklü nihatkoklu at gmail.com
14 Ağu 2007 Sal 14:59:39 EEST

1 HAFTADIR personel.mep.gov.tr  adresinden ilk defa atanacak öğretmenler
adayı icin başvuru formu doldurmaya çalisiyorum..ve site sürekli hata
veriyordu bugun yoğunlugun azaldığını ve siteye giriş yapılabildiğini
duyunca tekrar denedim ama malesef gördümki..sadece explorer
destekliyor..yani devletin kendi kurumlarının bile pardustan haberi yok veya
saygısı yokken.birilerinin bu oluşuma bu işletim sistemine sahip cıkması cok
hoş..ama sadece pardus bu gibi durumlarda yetersiz kalıyor yinede bi köşede
windows u tutmak mecburiyetinde kalmak insanı kahrediyor..

14.08.2007 tarihinde Montserrat <mhackmail at gmail.com> yazmış: