[Pardus-kullanicilari] Linux'u neden MEB ve YÖK kullanmiyor?

Montserrat mhackmail at gmail.com
14 Ağu 2007 Sal 11:16:37 EEST

Tabi ki insanlara "Al Pardus! Biz yaptık oldu, hem de güzel oldu!"
dersek onlar da sorar bu ne diye :) Yanlış anlamayım sözüm size değil.
Okullarda Pardus var da kim getirmiş, niye getirmiş, getirirken ne
olduğunu, ne işe yaradığını neden anlatmamış o konuyu da biraz deşmek
lazım. Bir örnek vereyim; Ankara Fen Lisesi'nin kütüphanesindeki
bilgisayarlardan birine Pardus kurduğumda -winxp'yi kaldırmıyordu- müdür
baş yardımcısından "Bunu hangi 'HAİN' kurmuş!" gibisinden bir tepki
aldım. İlginç tabi :)

Madem kimse Pardus ne imiş anlatmıyor başlayıp bir yerinden biz
anlatalım. Kendi adıma elimden geldiğince eski lisemde şu an okuyan
arkadaşlara ve çevremdeki insanlara anlatmaya çalışıyorum.. İşe
yaradığını da görebiliyorum. (bkz: Kurulacak olan Ankara Fen Lisesi
Bilgisayar Kulübü)