[Pardus-kullanicilari] pardusta hukuk programı

TalgaNlı Çakrak BuşguT talganlicakrakbusgut at gmail.com
10 Ağu 2007 Cum 18:48:54 EEST

On Friday 10 August 2007 14:01:44 Mucibirahman İLBUĞA wrote:
> Selamlar,
> Elbette bende değiniz yönem ile gideceğim ama gelen hata mesajları çok
> önemli. DLL eksiklerini widoz üzerinden kopya ederek tamamlamalıyız.
> Yani wine ne istiyorsa ona vereceğiz :) Ancak böyle yürür... Uygun bir
> zamanda denerim. Ama sizlerin böyle Pardus kullanmak için şartları
> zorlaması çok güzel! Tebrikler :)
>
> Elbette elimizden gelen yardımı yapacağız... ;-)

Merhaba,

Ben hala yüklemeye çalışıyorum. Araştırmalarıma göre dcom98 ve instmisa.exe
yüklemem gerekiyor (Hala Türkçe kaynak bulamadım) sanırım. Bunlar hakkında
bile net bişey yok. Wine ile program yüklemiş arkadaşlar bir fikir
verebilirler mi? bu konuyla ilgili iyi bir kaynak verebilirler mi?

--
TalgaNlı Çakrak BuşguT