[Pardus-kullanicilari] pardusta hukuk programý

Yüksel Sarýahmet cofactor at gmail.com
21 Aðu 2007 Sal 09:43:01 EEST

Sitesinden anladığım kadarıyla mevzuat programı.. Yani herhangi bir cari
hesap modülüne ya da farklı bir sistem (sql vs..) gerektirmiyor.
dcom98 ve ms isntaller wine tools ile kolayca kurulabiliyor olması lazım..
Yoksa msoft un sitesine ya da google'a bakabilirsiniz..
Eğer sadece bu programlar gerekli ise wine ile çalışması gerekir.
Birde UYAP projesini denediniz mi?? Ben uyap programını wine ile
çalıştırdım.. Zaten tüm mevzuat bilgilerini html olarak program klasöründe
tutuyor..
Amaç mevzuatı takip etmekse yeterli olabilir.. Uyap için www.adalet.gov.tr

10.08.2007 tarihinde TalgaNlı Çakrak BuşguT <talganlicakrakbusgut at gmail.com>
yazmış: