[Pardus-kullanicilari] pardusta hukuk programı

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
10 Ağu 2007 Cum 14:01:44 EEST

Selamlar,
Elbette bende değiniz yönem ile gideceğim ama gelen hata mesajları çok
önemli. DLL eksiklerini widoz üzerinden kopya ederek tamamlamalıyız.
Yani wine ne istiyorsa ona vereceğiz :) Ancak böyle yürür... Uygun bir
zamanda denerim. Ama sizlerin böyle Pardus kullanmak için şartları
zorlaması çok güzel! Tebrikler :)

Elbette elimizden gelen yardımı yapacağız... ;-)

--
Saygılarımla,
Mucip:)

TalgaNlı Çakrak BuşguT yazmış: