[Pardus-kullanicilari] pardusta hukuk programı

TalgaNlı Çakrak BuşguT talganlicakrakbusgut at gmail.com
10 Ağu 2007 Cum 11:42:40 EEST

Firma şifre vermek için  benden telefon bekliyo. Yaptıklarımı şöyle bir (pek
yapacak bişey bilmiyorum ya) geçeyim:

Wine ile programı çalıştırabilmek için cd içeriğini (programın dosyalarını)
pardus masaüstüne alıyorum

DP.exe dosyasını sağ klikle  Wine ile çalıştır ddediğimde intro çıkıyor,
introyu geç diyorum

Kur ekranı geliyor, kur dediğimde (Windows tabiriyle) dolaplar açılıyor,
fakat her açılan dolap hata veriyor.

Mecburen Wine programlarını sonlandır diyorum

Bu yöntem haricinde programı konsoldan da çalıştırmayı denesem de aynı sonuç

BAşka ne yapabilirim, anlatabilir misiniz?

10.08.2007 tarihinde Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga at gmail.com> yazmış: