[Pardus-kullanicilari] pardus performansı

ok4nunal at yahoo.com.tr ok4nunal at yahoo.com.tr
7 Ağu 2007 Sal 13:30:57 EEST

Ben de kız kardeşimin evine (çok amatör olduğundan Pardus kurmadım) XP
kurdum. XP ve Vista karşılaştırmasında XP'nin daha iyi olduğunu
söyleyebilirim. Üstelik bulduğum bir programla, adını unuttuğum, kayıt
defteri ve benzeri temizlikleri yaptım, açılışta bazı programların
açılmasını engelledikten sonra XP çok daha hızlı açılmaya başladı.
Ama demek istediğim para vermeden aldığım işletim sistemi bekletmeden
açılıyorsa, para vererek aldığım işletim sistemi neden daha iyisini
yapamıyor?