[Pardus-kullanicilari] pardus performansı

Timuçin Kızılay tim at savaskarsitlari.org
6 Ağu 2007 Pzt 00:21:22 EEST

Bilgisayarın hızlı açılması neden bu kadar önemli ki? Benim bilgisayarım
açılması 3 dakikayı geçiyor ve bu hiç de sorun olmuyor. Daha hızlı
açılsa ne olur diye hiç aklıma bile gelmemişti. Önemli olan açıldıktan
sonra hızlı ve sağlam çalışması.

Windows XP hızlı açılıyor gibi görünüyor ama masaüstü geldikten sonra
bile tonla program arka planda yüklenmeye devam ediyor ve açılmış
görünen sistem aslında 1-2 dakika daha kullanılır hale gelmiş olmuyor.

Erkan Altan yazmış: