[Pardus-kullanicilari] pardus performansı

Evrim Furuncu evrimfuruncu at gmail.com
5 Ağu 2007 Paz 22:53:31 EEST

Buraya bende  bir şeyler eklemek istiyorum.Eğer başlangıçta winamp,ekran
kartı sürücüsünün en başta açılan zamanzingo programı,winzip(kulanan varsa
hala) alta açılan öbür zamazingosu,neronun sistemde kontrol etmesi,abode
readerın sistemi kontrol etmesi,office kurulu ise onun etrafa
bakması,javanın ve flashın yeni sürümünün çıkıp çıkmadığını kontrol etmesini
sağlayan başlangıçta açılan ufak programcık vs vs. Eğer bunları yükleyip
sonrada windowsum geç açılıyor diyorsanız benim size yorumum yok.

Üstekilerin hiçbirini baştan açmanıza gerek yok.Benim windowsum şu ana
kadarki dağıtımlardan daha hızlı açılıyor.Kısacası üsteki arkadaşa
katılıyorum.Vista gerçekten çok yavaş açılıyor ve işlemler yavaş
işliyor.AmaXP gerçekten hızlı
çalışıyor.Hızlı açılıyor,hızlı kulanıyorum.En basitinden başlangıçı
geçiyorumda hardiste bile gezginle gezerken çok hızlı geziyorum.Konqueror'dan
baya hızlı olduğu kesin.Şu ana kadar düzgün kullanmakta olduğum bir Windows
Xp hardiskimde bulunmakta ve yaklaşık 6-7 ay geçmesine rağmen hala
hızlı.Programları kurarken gerek olmayan seçenekleri seçmeyip, masaüstünede
gereksiz kısayollar atmıyorum.Silerkende registryden kaldırıyorum gereksiz
şeyleri.Bunu yapmak genelde kolay oluyor.Hani programın adını registry
aratıp çıkan şeyleri silmek(sadece bu yolla değil tabi) normal ama tabi
bunla uğraşmak biraz sıkıntılı.

Son olarak üsteki lafa yorumumda:Hızlı yaşa hızlı öl. :)