[Pardus-kullanicilari] Hp deskjet 3920 yazıcının openoffice swritter belgesini yazma zorluğu

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
1 Ağu 2007 Çar 15:46:09 EEST

Kartuşun dibini kullanıyor olabilirsiniz.Aynı yazıcı ile winxp de yazdırmaya
kalktığınızda kartuşun sonu ise size uyarı verecektir(boş diye) genelde %1
veya 2 doluluk oranına ulaşınca winxp kartuş boş diye baskı
yapmıyor.Linuxtabanlı sistemlerde ise % 0 a kadar kartuşu
kullanıyor.İyi çalışmalar

01.08.2007 tarihinde Meteor <yazanadam at ttnet.net.tr> yazmış: