[Pardus-kullanicilari] Hp deskjet 3920 yazıcının openoffice swritter belgesini yazma zorluğu

Meteor yazanadam at ttnet.net.tr
1 Ağu 2007 Çar 15:30:32 EEST

Merhaba,

Sabah saatlerinde users grubuna dahil kullanıcı hesabıyla swritter'la
üretip, Ms word 97/200/xp formatında kaldettiğim bir belgeyi Hp deskjet
3920 ile yazdırmak  istediğimde bir süre nazlandıktan sonra kağıdın
tamamını hiç bir şey yazmadan seri biçimde çıkardı. Hemen arkasından
kapatmak istediysemde yazıcı kapanmakta zorlandı. Bir süre sonra yeniden
belgeyi açıp, yazdırmak istediğimde aynı sorun yinelendi. Bunun üzerine
Tasma - çevre birimleri - yazıcılara girdiğimde ilgili yazıcıda bekleyen
görevi gördüm ve sildim. Akabinde yeniden belgeyi açıp yazıcıya
gönderdiğimde de bir iki kez aynı sorun sürdü. Sinir bozucu bir süreçten
sonra yeniden belgeyi açıp yazdırmaya geçtiğimde yazma işlemini normal
biçimde yaptı fakat son satırı yazdıktan sonra yazıcı dondu kaldı. Ne
kağıdı çıkartabildim ne de yazıcıya bir şey yapabildim. Herneyse
herhalde halime acımış olacak ki yazıcı 15 saniye kadar sonra kağıdı
çıkarttı. Yazıcının ardından swritter'ı kapattıktan sonra kwritte ile
oluşturulan bir başka belgeyi açarak yazdırma işlemine geçtiğimde
sorunsuz yazdı. Ki yazıcım bugüne kadar hiç böyle bir sorun vermemişti.
Hatta geçtiğimiz haftaaynı hesap altında  kwrite ile oluşturan bir
belgeyi yine aynı hesap açıkken çok rahat aynı yazıcıdan çıkartmıştım.

Acaba dolum kartuşlardan mı sorun kaynaklandı. Zira kartuşları uzun
zamandır kullanıyorum; özellikle de siyah olanını.

                                          Mehmet