[Pardus-kullanicilari] Hp deskjet 3920 yazıcının openoffice swritter belgesini yazma zorluğu

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
2 Ağu 2007 Per 00:41:51 EEST

On 01 August 2007 Wednesday 15:30:32 Meteor wrote:
> Merhaba,
>
> Sabah saatlerinde users grubuna dahil kullanıcı hesabıyla swritter'la
> üretip, Ms word 97/200/xp formatında kaldettiğim bir belgeyi Hp deskjet
> 3920 ile yazdırmak  istediğimde bir süre nazlandıktan sonra kağıdın
> tamamını hiç bir şey yazmadan seri biçimde çıkardı. Hemen arkasından
> kapatmak istediysemde yazıcı kapanmakta zorlandı. Bir süre sonra yeniden
> belgeyi açıp, yazdırmak istediğimde aynı sorun yinelendi. Bunun üzerine
> Tasma - çevre birimleri - yazıcılara girdiğimde ilgili yazıcıda bekleyen
> [...]

Dolum kartuş yazıcı ömrünü kısaltmak anlamına gelir, eğer yazıcı lazer ise
paraya kıyın, hem yazıcının ömrünü kısaltmamış olursunuz hem de 500 sayfa
yerine 3000 sayfa basabilirsiniz (ben de lazer yazıcı kullanıyorum ve tek
kartuşla 5000 sayfa bastım bugüne kadar (20-30 resim dahil)). Özellikle
yazıcı sayfanın bir kısmını bastıktan sonra uzun süre duruyor sonra devam
ediyorsa (sayfanın sonunda bile olsa) kartuş bitti bitecek demektir. Deneme
şansınız varsa Windows'dan bir deneyin, büyük ihtimalle bu uyarıyı zaten
verecektir..

Çünkü "OOo ile yazıp MSO .doc biçeminde kaydettim" yazmadı diye bir durum söz
konusu değil, belgeyi ekranda görebiliyorsanız sorun yoktur, normal şekilde
yazdırması lazım..