[Pardus-kullanicilari] SÜPER KULLANICI KİPİ

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
30 Nis 2007 Pzt 18:26:19 EEST

On Monday 30 April 2007 11:57:41 nihat wrote:
> beryl kurmak istedim
> http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:AIGLX_ve_BERYL_Kurulumu daha dogrusu burada
> yazilanları uygulamak istedim sifremi yazar yazmak kendiliğinden
> kapanıyor..defalarca ben açtim o bana inat kapandı

Bakın hâlâ şifremi diyorsunuz. Kendi normal kullanıcınızın şifresini değil,
root kullanıcısının şifresini (aslında ona şifre değil parola denir ama bu
önemli değil şu anda) yazacaksınız. root kullanıcısının parolasını Pardus
size kurulum sırasında sormuştu. Oturum açarken girdiğiniz parola kendi
normal kullanıcınızın parolasıdır. root kullanıcısı ise sistem üzerinde tam
yetkiye sahip olan çok özel bir kullanıcıdır (Windows'daki Administrator
kullanıcısı gibi).

--
Necmettin Begiter
Blog: http://begiter.blogspot.com/feeds/posts/default