[Pardus-kullanicilari] SÜPER KULLANICI KİPİ

nihat nihatkoklu at gmail.com
30 Nis 2007 Pzt 18:54:49 EEST

On Monday 30 April 2007 18:26:19 Necmettin Begiter wrote:

> Bakın hâlâ şifremi diyorsunuz. Kendi normal kullanıcınızın şifresini değil,
> root kullanıcısının şifresini (aslında ona şifre değil parola denir ama bu
> önemli değil şu anda) yazacaksınız. root kullanıcısının parolasını Pardus
> size kurulum sırasında sormuştu. Oturum açarken girdiğiniz parola kendi
> normal kullanıcınızın parolasıdır. root kullanıcısı ise sistem üzerinde tam
> yetkiye sahip olan çok özel bir kullanıcıdır (Windows'daki Administrator
> kullanıcısı gibi).

bakın ben sırf sizden baskası cevap versin diye konu baslığını değiştirip
tekrar mail atiyorum yine karşima siz cıkıyorsunuz.siz cevap yazdıkca belki
konuyu bilen sorunumu cözebilecek baska birileri cevap yazmıyor.cok
profesyonel olmasamda enazından sizin yazdıklarınızı bilebilecek kadar pardus
kullanıcısıyım.ha bu arada kullanıcı paralomla root kullanıcı paralom. hatta
sanal ortamda kullandığım tüm parololarım aynı zaten..