[Pardus-kullanicilari] SÜPER KULLANICI KİPİ

selim ok selimok at gmail.com
30 Nis 2007 Pzt 13:33:29 EEST

Farklı bir yöntem söylemiştim olur diye neyse.
Kapanması normal değil bir kere. Bu size özel bir sorun. Daha önce yönetici
moduna geçebiliyor muydunuz? (Muhtemelen evet) Geçebiliyorduysanız, yönetici
hesabına ait dosyalara elle müdahale etmiş olabilir misiniz? Dediğim gibi bu
sorun size özel ve kendiliğinden olması pek mümkün gözükmüyor, o yüzden ilk
aşamada sizin bazı dosyalara elle müdahale ettiğinizi varsayıyorum.

İyi çalışmalar
Selim