[Pardus-kullanicilari] windows ağlarına kayıt + ...

Hayrullah COŞKUN hcoskun at htm.name.tr
22 Nis 2007 Paz 12:24:25 EEST

Ping atabiliyormusnuz diğer makinelere birde servicelerden smb ağ
paylaşımını konsoldan kontrol edermisniz service yazıp enter basın
çıktıda çalışır durumda mı ? Bir de Tasmandan nternet ve yerel
ağlara gelin samba ya girip öntanımlı düğmesine basın sonra uygula
düğmesni basın sizde root parolasını isteyeceltir.Onu girip deneyin
kolay gelsin.
--
"HC"