[Pardus-kullanicilari] windows ağlarına kayıt + ...

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
22 Nis 2007 Paz 12:21:39 EEST

Merhaba Halil Bey,

Bu konu ile biraz vakit buldugumda ben de ilgilenecegim ama sirkette
vakit olmuyor ne yazik ki pardus denemek icin, sirket standardi olan
windows'a mahkumuz simdilik.

IP adresiniz ile size ulasabiliyor mu diger makineler?

Windowsda: Baslat --> calistir --> \\ip_adresiniz\

diyip enterlayinca mesela?

Emre