[Pardus-kullanicilari] windows ağlarına kayıt + ...

Halil Sonmez halil8sonmez at gmail.com
22 Nis 2007 Paz 12:01:06 EEST

Öncelikle herkese merhabalar, işlerinizde kolaylıklar diliyorum....

Benim şöyle bir sıkıntım var ya da ben oluşturdum bu durumu... Şöyleki:

Bulunduğum konumda aktif olan bir microsoft ağı var ve buna dahilim
ancak bu ağdakilere dosya ve yazıcı paylaşımı oluşturmaya çalışırken
artık benim ağdaki varlığımı da göremez oldular ve nihayetinde
internet bağlantım aktif olmakla beraber samba ayarlarını bir hayli
karıştırdım... Şimdi ise hangi ayarı nereden düzeltip ağa nasıl dahil
olacağım konusunda szlerin yardımlarını bekliyorum....

felis chaus kurulu durumda ve sambaya dair gördüğüm güncellemeleri
yaptım, ama buna güvenmeyim çünkü eksik ya da yanlış yapmış
olabilirim...

Olası yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür ediyorum...

Tekrar kolay gelsin diyor ve iyi günler diliyorum.

Halil SÖNMEZ