[Pardus-kullanicilari] yardim!

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
22 Nis 2007 Paz 10:33:35 EEST

Biraz daha bilgiye ihtiyacımız var. KDE normal bir şekilde açılıyor,
masaüstünüzü görüyorsunuz, ama ev dizininize girip yeni bir dosya
oluşturmak istediğinizde bunu yapamıyorsunuz öyle mi? Çünkü eğer ev
dizininizin dışında bir yerlerde dosya oluşturmaya veya silmeye
çalışıyorsanız, bunu yapamamanız normaldir, doğaldır ve zaten olması
gereken budur.

22.04.2007 tarihinde ismail buhur <ismailbuhur at gmail.com> yazmış: