[Pardus-kullanicilari] Daha fazla tanıtım?

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
20 Nis 2007 Cum 18:55:32 EEST

Selam,

En kötü ihtimalle birkaç Pardus dostu birleşirseniz kendi imkanlarınızla da
pekala yapabilirsiniz. Ben 100 adet Pardus CD'sini etiketli olarak 72 YTL'ye
bastırmıştım. Etiketsiz yaparsanız fiyat düşebilir. Ya da 10 kişiye 10'ar
adet CD kopyalamalarını söylerseniz o şekilde de olabilir :) Öyle çok vakit
de almaz, 1'er saate malolur.

20.04.2007 tarihinde Orhan Polat <orhanpolat at gmail.com> yazmış: