[Pardus-kullanicilari] PHPEclipse

Atıf Dağ atifdag at gmail.com
20 Nis 2007 Cum 01:08:42 EEST

Pardus'da Apache-PHP-MySQL çalışıyorum. Kısa bir araştırma sonucu Eclipse
diye bir editöre rastladım. Paket Yöneticisi ile programı indirip kurdum.
Programın PHP için eklentisini (PHPEclipse) update yaparak kurunca program
açılmaz oldu. Açılış penceresi bir iki saniye görünüp kayboluyor ve program
açılmıyor. Bunun çözümü var mı? Ya da Pardus için kod tamamlama özelliği de
olan (sadece renklendirme yapmayan) başka bir PHP editör önerebilir misiniz?