[Pardus-kullanicilari] Daha fazla tanıtım?

Orhan Polat orhanpolat at gmail.com
20 Nis 2007 Cum 18:49:29 EEST

Pardus cd sini yine dagitabilirsiniz. Bunun icin herhangi bir yerden izin
almaniza gerek yok( Tabi okulda dagitim icin yetkililerden izin alinmali
sanirim)
Ama pardus gelistiricilerinin size pardus cd si temin edecegini sanmiyorum.
Yaniliyor da olabilirim. Siz en iyisi kulup olarak para toplayip bos cd lere
yazdirin pardusu..:)

iyi calismalar

20.04.2007 tarihinde cihan inan <cihan253 at gmail.com> yazmış: